Twitter Updates

20 februari 2010

Singapore na 6 weken




Zit ik er alweer 6 weken? De tijd vliegt! Diegenen die mijn online avonturen volgen, zullen wel gemerkt hebben dat ik het hier erg naar m'n zin heb.

Briljant weer, aardige mensen, lekker eten, goed geregeld, leuke baan, sympathieke collega's en een appartementje met zwembad; wat wil je nog meer?

Singapore is echt het Zwitserland van Azie; goed georganiseerd en makkelijk zaken doen. Grootste voordeel is natuurlijk het feit dat iedereen Engels spreekt; een verademing na Italie...

M'n avonturen zijn te volgen via Twitter en Facebook => lopen min of meer parallel, maar om de laatste te kunnen lezen, moet je over een eigen Facebook account beschikken. En oja, heb ook een handjevol foto's op Picasa gezet.

En voor de geografie liefhebbers: hier woon ik en daar werk ik. Komt allen! Het NRC is ook al fan ;-)

Geen opmerkingen: